2012. május 7., hétfő

Kerc




7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó fotók, a középső különösen tetszik, ahogy megoldottad a nap betörését! :)

    VálaszTörlés
  2. Ha nem titok, érdekelne, hogyan készült az első, meg a második. Mármint az utómunka.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem nagy titok. Lightroom-ban -2 expót adtam rájuk, majd az épületet és a növényzetet ecsettel kijelöltem és megvilágosítottam +2 expóval. Ezek után minden ugyanúgy, mint a többi képnél. (fehéregyensúly, kontrszt, stb, stb.....)

      Jó fényeket!

      Törlés
  3. Ha jól értelmezem akkor ez nem hagyományos HDR technikával készült? Pedig első ránézésre nagyon HDR hatást nyújtott.

    VálaszTörlés
  4. Igen, azér' kérdeztem rá én is :) Amúgy leírva egyszerű, de a maszk finom kidolgozása azért munkásabb. Amúgy jó helynek tűnik, annyiszor eljártam mellette, de legközelebb nem fogom kihagyni ez tuttifix.

    VálaszTörlés